lunes, septiembre 20, 2010

LA HORA DEL CUENTO: LAS HORMIGAS Y LA CIGARRA



Vet aquí una vegada, un integrante del COMEKM (yo mismo), que iba con toda la familia el domingo 19 de septiembre, sobre las 11 horas,hacia Sant Creu d´Olorda, con su coche.


Por el trayecto se encontró a 3 componentes del COMEKM, corriendo por la carretera cerca de la Siberia. El COMEKM, que iba en el coche, dio unos cuantos gritos de ánimos hacía sus compañeros.


Una vez llegué a mi destino, Santa Creu d´Olorda, me senté en una mesa con mi familia a comerme un inmenso bocadillo de Chorizo a la brasa, y un vaso de vino, cuando estaba incando el diente a tal manjar, alzo un poco a la vista y aparecieron los tres integrantes del COMEKM, en la esplanada de Santa Creu.


Me levanté y me acerque hacia ellos, he de decir que fui con un poco de remordimientos, ya que estaban corriendo y yo estaba de jarana.


Me dijeron estas 3 hormiguitas, que llevaban 1hora 45 minutos corriendo y que todavía tenían que bajar a Molins de Rei, pero hay no acaba, iban equipados con relojes que marcaban la distancia que llevaba corriendo, y ya llevan 15 km, me sentí un poco mal, y más teniendo en cuenta que la semana anterior en la cursa de Santa Colonma hice 30 segundo más que en el 2009.


Esto me recordó la fábula de las hormigas y la cigarra, Antonio, Jose Mª y Pedro, eran las hormigas, saliendo a correr todos los domingos y yo la cigarra, aprovechando el buen tiempo para pegarme un gran desayuno.


La moraleja que saque es que los tiempos no salen solo, hay que ir a buscarlos .


Buenos chicos, veo que haréis una gran temporada. Cuando tenga un poco de tiempo libre,
intentaré unirme a vuestras salidas.
De momento me es imposible


Un abrazo
Pedro Parrilla


miércoles, septiembre 15, 2010

Cursa Viladecans

Viladecans ja s'ha convertit en un clàssic ComeKM de principi de temporada. I allà estavem el Jose María, l'Antonio, el Francesc, el Pedro,l'Ana i jo preparats per córrer i el Miki i l'Emma, l'Helena, l'Adela i més familiars preparats per animar-nos.
El dia no va començar gaire bé perqué només començar a escalfar em vaig torçar el turmell, per sort al tenir-lo calent no m'el notava gaire i no em va afectar per la cursa.
Li tenia moltes ganes a la cursa per que l'any passat no la vaig poder córrer per que estava malalt. Només començar em notava bé, així que vaig apretar. Als primers km em vaig trobar al Jose María i al Francesc. Em notava que anava una mica per sobre del meu ritme, sobretot pensant en les pujades, però tenia ganes de seguir tirant. La pujada de terra se'm va fer dura, però els km anaven passant, la pujada de ciment de després se'm va atravessar. Ara només quedava baixada. En una rotonda vaig veure a l'Antonio de luuny i ens vem saludar (vigila que et persegueixo!). Les forces ja m'anaven justes, recta final i aribo en 40:36. Molt content per les sensacions (sobretot després de sant Ramón).

Per la tarda, quan se m'va refredar el trumell anava cocejant, però amb gel i cremes màguiques en un parell de dies ja he pogut córrer i per la Mercè ja estaré a tope. Gràcies a tots per preocupar-vos durant la cursa!

Aquí estan el resultats ComeKM:

Pedro 36:08 (sense tenir les millors sensacions, però com sempre corrent com una llebre)
Antonio 40:15 (vinc perseguin-te!)
Jordi 40:36
Francesc 41:02 (2n de la categoria! ueeeeeee!!)
Jose María 43:46 (la temporada és molt llarga, espero verue't donat-me canya d'aquí a poc!)
Ana 1:06:11 (Supermamà que tot i els problemes ha millorat el crono de l'any passat)


Visca ComeKM!!!

Jordi